دومین نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان بسیج در زاهدان برگزار می‌شود 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از برگزاری دومین نمایشگاه صنایع دستی بسیج در دهه بصیرت خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان، رضا گنجعلی ظهر امروز هفتم دی ماه اظهار داشت: دومین نمایشگاه آثار صنایع دستی و محصولات هنرمندان بسیج به مناسبت دهه بصیرت و با عنوان "هنر ماندگار ایرانی"در مقابل موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق به مدت یک هفته در زاهدان دایر می‌شود.  

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی سیستان وبلوچستان افزود: این نمایشگاه از نهم دی ماه با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، بسیج ادارات و بسیج هنرمندان استان دایر خواهد شد و آثار صنایع دستی برادران و خواهران بسیجی در معرض دید عموم قرار گذاشته می شود.  

او ادامه داد: اجرای موسیقی های سنتی، فروش محصولات و سخنرانی و معرفی هنرمندان و صنعتگران بسیجی از جمله برنامه هایی است که در این نمایشگاه انجام می شود.  

به گفته گنجعلی، همچنین قرار است از میان آثار این نمایشگاه، ۳ اثر نیز برای دریافت مُهر اصالت مورد ارزیابی قرار گرفته و به وزارتخانه ارسال شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100700364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha