کارگاه آموزشی تاریخ و میراث‌فرهنگی ویژه معلمان برگزار شد  

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ، موزه و میراث‌فرهنگی ویژه معلمان خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی سعادتیان گفت: این کارگاه ویژه دبیران مطالعات اجتماعی نواحی یک و دو زاهدان، شهرستان های تفتان، میرجاوه، نصرت آباد و عشایر روز پنجشنبه ۷ دی ماه برگزار شد.  

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان افزود: این کارگاه آموزشی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد که مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت و دبیران و معلمان شرکت کننده در این کارگاه ابتدا بازدیدی از موزه منطقه ای جنوب شرق داشتند و سپس مباحث مرتبط با تاریخ باستانی استان و تاریخچه موزه ها و آثار فرهنگی سیستان وبلوچستان را فرا گرفتند.  

تدریس این کارگاه نیز بر عهده مجتبی سعادتیان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان بود که قرار است در آینده نیز کارگاه های آموزشی مشابهی برگزار شود.  

در این کارگاه و بازدیدی که از موزه منطقه ای انجام شد بالغ بر ۵۰ نفر از دبیران مطالعات اجتماعی مدارس مختلف آموزش و پرورش حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100900420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha