صدور موافقت اصولی ایجاد یک شهرک گردشگری در البرز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از صدور موافقت اصولی برای یک مگاپروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساوجبلاغ البرز خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز رحیم خاکی روز شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ با اعلام این خبر افزود: حجم برآورد شده سرمایه‌گذاری این پروژه بیش از دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که می‌تواند موجب اشتغالزایی برای ۵۵۰ نفر باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اهمیت این طرح برای توسعه گردشگری استان، اظهار کرد: در همین راستا تلاش می‌شود تا پایان سال با پیگیری‌های مستمر، مقدمات صدور مجوز ساخت و ایجاد این پروژه عظیم گردشگری در البرز فراهم‌ شود که برای این موضوع یاری و همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبیم.

خاکی با اشاره به اینکه تردد به حدود ۱۵ استان غربی کشور از محورهای مواصلاتی البرز صورت می‌گیرد، گفت: این پروژه زمینه‌های مختلف گردشگری تفریحی، کشاورزی، پذیرایی، اقامتی و ... را در برمی‌گیرد که با توجه به نیاز استان و سیاست‌های کلان برای تبدیل البرز به مقصد گردشگری می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش گردشگران ورودی به البرز داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100900446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha