۵ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری انجام شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: پنج طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان در ۹ ماهه امسال جذب و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، قدرت‌الله داوودی روز یکشنبه ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر تأکید کرد: این طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ایجاد تاسیسات گردشگری در نقاط مختلف استان است و می‌تواند در بهبود زیرساخت‌ها نقش مهمی داشته باشد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در سال‌جاری ۳۱ طرح عمرانی در حوزه گردشگری استان از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اجرایی شده که این طرح‌ها در حوزه توسعه زیرساخت‌ها، ایجاد اماکن و فضاهای تفریحی است.

داوودی تصریح کرد: این در حالی است که تعداد طرح‌های عمرانی در دست احداث حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری در سال گذشته پنج مورد بوده و امسال از رشد چشم‌گیری برخوردار شده است.

او یادآور شد: در ۹ ماهه امسال یک قرارداد مطالعات بازنگری و بروزرسانی مطالعات جامع گردشگری با دانشگاه شهرکرد به مبلغ ۴میلیارد ریال بسته شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای رفع موانع تولید مراکز گردشگری استان تاکنون ۱۵ مصوبه تدوین و اجرایی شده است.

او گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری ۱۰ پروانه تأسیسات گردشگری مانند اقامتگاه بوم‌گردی، هتل و اقامتگاه‌های دیگر در چهارمحال و بختیاری صادر شد.

داوودی تأکید کرد: در این مدت مجوز ۱۷ اقامتگاه تمدید و پروانه چهار دفتر خدمات گردشگری در چهارمحال و بختیاری تعلیق شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101000510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha