دوره آموزشی صنایع دستی و توانمندی افراد دارای معلولیت در استان مرکزی برگزار می‌شود

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از همکاری این معاونت با انجمن ناشنوایان استان برای برگزاری دوره آموزشی صنایع‌دستی در قلعه حاج وکیل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، قاسم کاظمی امروز ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ گفت: حدود ۲۰ ناشنوا از موزه صنایع دستی حاج وکیل بازدید کردند و مقرر شد آموزش در دو رشته چرم دوزی و رودوزی سنتی توسط آموزشگاه صنایع دستی برگزار شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: توان‌یابان در حوزه صنایع‌دستی توانمند و کارآمد هستند و حوزه صنایع‌دستی فرصت اشتغال خوبی برای آن‌ها فراهم می‌کند.

کاظمی بیان کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی همانند گذشته آماده ارائه خدمات تخصصی به توان‌خواهان سطح استان برای کمک به تولید محصولات باکیفیت و حفظ اصالت‌های بومی و منطقه‌ای است.

او افزود: توان‌یابان می‌توانند در حوزه صنایع‌دستی و اشتغال در این حوزه عملکرد خوبی داشته باشند و با شناسایی ظرفیت آن‌ها در زمینه صنایع‌دستی می‌توان زمینه مناسبی برای اشتغال آن ها فراهم کرد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402101100535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha