پایان عملیات احداث چشمه‌های سرویس بهداشتی روستای رامه

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان از پایان عملیات احداث چشمه‌های سرویس بهداشتی روستای رامه شهرستان آرادان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، غلام عباس خاکسار گفت: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه نمونه گردشگری رامه، چهار چشمه سرویس بهداشتی در روستای رامه بالا احداث‌ شده است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان با شورای اسلامی و دهیاری روستای رامه، تأمین زمین، انشعاب آب، برق و نگه‌داری از این سرویس بهداشتی با شورای اسلامی و دهیاری روستا رامه بالا است.

غلام عباس خاکسار با اشاره به اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌راهی و دیگر اماکن، باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت متبوع است، گفت: نظافت کامل سرویس‌های بهداشتی، نصب کد شناسایی و شماره سامانه رسیدگی به شکایات، تعمیر شیرآلات فرسوده و... از جمله اقداماتی است که در راستای بهسازی و سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در شهرستان آرادان انجام‌شده است.

منطقه نمونه گردشگری رامه در ۴۰ کیلومتری شمال شهرستان آرادان واقع‌ شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101200646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha