«برنامه هفتم توسعه» ظرفیت‌ حل چالش‌های حوزه میراث‌فرهنگی را دارد/ اصلاح امور با روش‌های قانونی

بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث‌فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌ برنامه هفتم توسعه را فرصتی مغتنم به‌منظور حل چالش‌های پیش‌رو در حوزه میراث‌فرهنگی دانست.

به گزارش میراث‌آریا، لقمان کیاپاشا بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث‌فرهنگی، در چهارمین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی معاونان میراث‌فرهنگی کل کشور که عصر امروز برگزار شد، با اشاره به نگاه حمایتی سازمان بازرسی کل کشور به دستگاه‌های اجرایی، بر استفاده آن‌ها از ظرفیت‌های سازمان بازرسی تاکید کرد.

او به داشتن تعامل و ارائه راهکار در حین اجرای قانون اشاره کرد و افزود: ما همکار شما هستیم و می‌خواهیم با روش‌های قانونی به اصلاح امور کمک کنیم.

بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث‌فرهنگی همچنین به ابلاغ مصوبه معافیت احیاء و مرمت بناهای تاریخی از عوارض تغییر کاربری اشاره کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: میراث‌فرهنگی حوزه‌ای تخصصی است که با بازنشسته شدن نیروهای متخصص و کارشناس، در نیروی انسانی با بحران روبرو خواهد شد که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث‌فرهنگی در پایان سخنانش، استفاده از ظرفیت‌ برنامه هفتم توسعه را فرصتی مغتنم به‌منظور حل چالش‌ها دانست.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101200665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha