پیگیری مسائل مربوط به حوزه آموزش و سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل در سطح ملی هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از پیگیری مسائل مربوط به حوزه آموزش و سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح ملی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب گفت: با توجه به اهمیت حوزه‌های آموزش و سرمایه‌گذاری گردشگری، این حوزه‌ها در اولویت اداره کل میراث‌فرهنگی استان قرار دارد و مسائل و مشکلات موجود در این زمینه‌ها در سطح ملی پیگیری می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: طی دیداری که با مدیرکل سرمایه‌گذاری گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی داشتیم مشکلات تاسیس دهکده گردشگری توسط بخش خصوصی در شهرستان سرعین بررسی و تصمیماتی در این مورد اتخاذ شد.

او تاکید کرد: همچنین با توجه به برگزاری سمینار آموزشی بوم‌گردی‌ها در استان اردبیل در ماه جاری، رایزنی‌هایی برای برگزاری این سمینار در سطح ملی و به صورت شایسته انجام یافت و مقرر شد این سمینار با حضور متخصصان و فعالان ملی حوزه بومگردی‌ها برگزار شود.

محمدی ادیب ادامه داد: در دیدار با مدیرکل آموزش گردشگری و مدیرکل گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی نیز خواستار اجرای برنامه‌های آموزشی برای آژانس‌های گردشگری، ارتقای سطح فنی آن‌ها، تقویت تورهای ورودی به استان و فراهم ساختن شرایط برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری شدیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101400743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha