آغاز بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری گرگان ویژه نوروز

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرگان از آغاز بازدیدهای نظارتی مستمر از تأسیسات گردشگری شهرستان در راستای آمادگی کامل تأسیسات برای استقبال و خدمات‌دهی مناسب به مسافران و گردشگران نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، رضا غیاثی‌زاده امروز پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از تأسیسات گردشگری، با اعلام این خبر گفت: این بازدیدها از روز شنبه نهم دی‌ماه آغاز شده و تا پایان نوروز ۱۴۰۳ به‌صورت مستمر و با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تداوم خواهد داشت.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرگان افزود: در این بازدیدها به واحدهایی که پروانه فعالیت ندارند یا تاریخ اعتبار پروانه آنان به پایان رسیده مهلت ۱۰ روزه برای اخذ و یا تمدید مجوز داده خواهد شد و در صورت پایان مهلت مقرر و عدم ارائه پروانه فعالیت از طرف مدیر مجموعه، واحد برای اقدامات بعدی و پلمب به اداره نظارت بر اماکن عمومی معرفی خواهد شد.

بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری در تمام ایام سال توسط کارشناسان گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرگان در حال اجراست و در ایام پیک سفر از  جمله تعطیلات تابستانی و عید نوروز این بازدیدها به‌صورت فشرده و روزانه انجام می‌شود.

در این بازدیدها وضعیت سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، مواد خوراکی، کارت مدیریت، نرخ نامه‌ها، حضور مدیر مجموعه، تابلوهای راهنما، بهداشت محیط و... مورد نظارت و مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز اخطار لازم در راستای رفع نواقص داده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101400751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha