نمایشگاه گردشگری پارس دومین نمایشگاه بزرگ کشور است

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی  در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی  فارس، این نمایشگاه را دومین نمایشگاه کشور بعد از نمایشگاه بین المللی گردشگری  تهران از نظر وسعت و تنوع ارزیابی کرد.

به گزارش میراث آریا وبه نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، رضا هادی در بازدید از نمایشگاه گردشگری پارس گفت: در این نمایشگاه ۳ سالن به صنایع دستی  و هنرهای سنتی اختصاص یافته که تنوع آثار و کالاهای صنایع دستی و مشارکت شرکت کنندگان مشهود بود.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی افزود: صنایع دستی نیاز به حمایت دارد و از آنجا که جنبه کاربردی نداشته و بیش تر  شکل تزئینی دارد،بنابراین مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و مخارج روزانه زندگی  به طور ناخودآگاه  به آن توجهی  ندارند. نگاه حاکمیت باید به صنایع دستی نگاهی حمایتی  باشد.

او نمایشگاه گردشگری را بسیار مطلوب دانست و تصریح کرد: مشارکت بخش های خصوصی و دولتی در حوزه گردشگری دیده می شود و نمایشگاه گردشگری به خوبی برگزار شده است.

به گفته هادی، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی  فارس  از نظر وسعت و تنوع دومین نمایشگاه در کشور  است.

این نمایشگاه  تا ۱۶ دی ماه جاری برپا بوده واز ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101500774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha