رونمایی از المان ورودی روستای کهنوش همدان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان از افتتاح المان ورودی روستای کهنوش با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان توسط خیرین در شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، اسحاق ترکاشوند گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌های مناسب در روستاهای هدف گردشگری و همچنین روستای دارای قابلیت، المان ورودی روستای کهنوش، به عنوان یکی از روستاهای گردشگری شهرستان صبح روز پنجشنبه  ۱۴دی‌ماه با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان، بخشدار بخش مرکزی و مردم روستا به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان افزود: المان ورودی روستای هدف گردشگری کهنوش به‌همراه ساماندهی ورودی این روستا از ابتدای سال‌جاری آغاز و با هزینه‌ای نزدیک به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که تمام آن توسط خیرین همان روستا تامین، ساخته و به بهره‌برداری رسیده ست.

او تصریح کرد: در تلاشیم تا با تامین اعتبار کافی در زمینی که توسط دهیاری به این اداراه واگذار شده است نسبت  به ساخت کمپ گردشگری در این روستای زیبا اقدام کنیم.

تویسرکان با دارا بودن چهار روستای هدف گردشگری یکی از شهرستان‌های شاخص استان همدان است که اقدامات ارزشمندی در سنوات گذشته در راستای ایجاد زیرساخت های گردشگری در این مناطق انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101700894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha