افزایش تعطیلات آخر هفته پیش از پایان دوره یازدهم مجلس نهایی می‌شود/ حمایت از طرح‌هایی با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح‌هایی که در افزایش نشاط اجتماعی مردم نقش داشته باشد مورد حمایت قرار می‌گیرد.

علی بابایی‌کارنامی، نماینده ساری و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا به زمان بررسی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در صحن اشاره کرد و گفت: لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در کمیسیون اجتماعی نهایی شده است و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است. پیش‌بینی من این است با توجه به اینکه افزایش تعطیلات آخر هفته به صورت لایحه مطرح است، پیش از پایان دوره یازدهم مجلس بررسی و نهایی خواهد شد. 

او با اشاره به موافقت مجلس و دولت با افزایش تعطیلات آخر هفته، تاکید کرد: در خصوص افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز میان مجلس و دولت توافق ضمنی وجود دارد. البته در مورد اینکه روز دوم تعطیلات آخر هفته پنج‌شنبه باشد یا شنبه بحث‌هایی وجود دارد که در بررسی جزئیات حل خواهد شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: لایحه افزایش تعطیلات به دو روز پس از بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس مطرح خواهد شد. مجلس یازدهم تا هفتم خردادماه فرصت دارد و بسیاری از کارهای نیمه‌تمام را به سرانجام می‌رساند.

بابایی‌کارنامی در پایان گفت: برخی از موضوعات است که مورد مطالبه مردم است از جمله افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز که باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم از نشاط مردم حمایت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101800934
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha