صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از صدور موافقت اصولی برای هفت طرح گردشگری در دی‌ماه سال جاری در استان خراسان شمالی خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر گفت: هفت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹۹۰ میلیارد ریال و ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای ۶۷ نفر در سطح استان خراسان شمالی در دی‌ماه ۱۴۰۲ توسط کمیته فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان موافقت شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تصریح کرد: این موافقت‌نامه‌ها برای ایجاد چهار اردوگاه‌های گردشگری، یک مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی، ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و گرمه صادر شده است.

مستوفیان با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه این صنعت در استان تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع روند اعطای مجوزها و موافقت‌های لازم برای ایجاد تأسیسات و مراکز گردشگری در سطح استان، همواره مورد تأکید و توجه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101800947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha