تحول عظیمی را در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان خواهیم دید

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در دولت سیزدهم هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان زنجان بسیار فعال هستند و پیشرفت‌های شگرفی در آن انجام شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید میثم آسوپا روز ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در این‌باره گفت: توجه ویژه و تلاش‌های این اداره کل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان درسه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شایسته تقدیر است؛ تحولات خوبی در زنجان صورت گرفته و در آینده شاهد تحولات شگرف دیگری هم در استان خواهیم بود. این سه حوزه صرفنظر از منافع اقتصادی، ارزشمند هستند و باید بیشتر مورد سرمایه‌گذاری قرار گیرند. هر سه حوزه از پیشران‌های مهم پیشرفت و توسعه و از مزیت‌های بزرگ استان هستند، لذا توجه به آنها، یک ضرورت است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: هم اکنون طرح‌ها و پروژه‌های مختلف توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در دست اقدام است که تحقق آن‌ها تحولی بزرگ و اثر بخشی را در سه حوزه استان به دنبال خواهد داشت که امیدواریم به زودی شاهد آن باشیم. 

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: استان زنجان به لحاظ پیشینه تاریخی، موقعیت جغرافیایی و ارزش‌های اصیل فرهنگی از جمله استان‌های مطرح در کشور به‌شمار می‌رود و این آثار و ظرفیت‌ها باید از طریق رسانه و فضای مجازی و فعالان هر سه حوزه به مردم دنیا معرفی شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101800972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha