حضور لرستان در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از حضور لرستان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور روز دوشنبه ۱۷ دی ماه در جلسه کمیته تبلیغات و نمایشگاه این اداره کل در خرم‌آباد افزود: نمایشگاه یاد شده فرصتی مناسب برای معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری لرستان و صنایع وابسته آن است تا با استفاده از داشته‌های بکر و ناب گردشگری استان، زمینه معرفی بیشتر لرستان را ایجاد کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان در حوزه‌های گردشگری روستایی و عشایر، گردشگری سلامت، گردشگری کشاورزی و خوراک‌های بومی و محلی و صنایع‌دستی استان می‌توان زمینه خوبی برای معرفی بیشتر این ظرفیت‌ها ایجاد کرد.

او اضافه کرد: باید در کنار معرفی این دستاوردها؛ از حضور بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری نیز استفاده کنیم تا بتوانیم جاذبه‌های گردشگری استان را با توان و ظرفیت بالایی به دیگر استان‌ها و شرکت‌کنندگان معرفی کنیم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101800973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha