دوره آموزشی ویزای شنگن ویژه مدیران دفاتر خدمات مسافرتی در بندرعباس برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: دوره آموزشی ویزای شنگن ویژه مدیران دفاتر خدمات مسافرتی روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، عباس رئیسی با اعلام این مطلب گفت: این دوره آموزشی با همکاری انجمن صنفی دفاتر گردشگری مسافرتی هرمزگان و موسسه آموزش گردشگری الماس آبی جنوب برگزار شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره با مفاهیم حوزه و ویزای شنگن، بررسی انواع ویزای شنگن، درک مفاهیم و عبارت‌های درج‌شده در ویزای شنگن، بررسی مدارک هر دسته شغلی برای اخذ ویزای شنگن، تکمیل نمونه آنلاین و آفلاین ویزای شنگن آشنا شدند.

او با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان در این دوره آموزشی شرکت کردند، ادامه داد: شرکت‌کنندگان همچنین در این دوره با نحوه گرفتن وقت در سفارت آشنا شدند.

رئیسی تأکید کرد: برای شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهینامه معتبر از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102401370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha