حضور فعال صنعتگران کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی

معاون صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور صنعتگران کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه صنایع‌دستی فارس از مشارکت این استان در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، مهرنوش بهنیازاده امروز ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ گفت: حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی صنایع‌دستی با هدف معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی استان یکی از برنامه‌های مهم این اداره‌کل است.

معاون صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر هنرمندان در قالب سه غرفه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی فارس حضور پیدا کرده‌اند و محصولات خود را در حوزه دست‌بافت‌های داری و البسه محلی به نمایش گذاشته‌اند.

بهنیازاده تاکید کرد: تقاضا برای حضور در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی از سوی فعالان این حوزه در استان وجود دارد و با توجه به سهمیه اختصاص داده شده در تعداد غرفه‌ها و اولویت بندی براساس درخواست صنعتگران، به تناوب فعالان علاقه‌مند به نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه بین‌المللی فارس که هم اکنون در حال برگزاری است طی ماه‌های اخیر صنعتگران استان در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی برخی از استان‌های کشوز نیز حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102401390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha