پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات به طرح مشاغل خانگی در اراک

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک از معرفی 113 هنرمند صنایع‌دستی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، محمدعلی آقازیارتی گفت: به ۱۱۳ هنرمند صنایع‌دستی تسهیلات مشاغل خانگی تعلق گرفته است و تعدادی هم در حال معرفی به بانک و تکمیل پرونده و ارائه تعهد لازم است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک افزود: در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان اراک در مرحله اول مبلغ ۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد که با ارائه تسهیلات به ۹۹ نفر از هنرمندان شهرستان اراک مبلغ ۸ میلیارد تومان از اعتبار مرحله اول توسط هنرمندان جذب شد.

او تصریح کرد: در مرحله دوم تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ یک میلیارد و ۷۳۰ میلون تومان اعتبار تخصیص داده شد که تعداد ۱۶ هنرمند به بانک های عامل معرفی شدند.

آقازیارتی با اشاره به اینکه در حوزه صنایع‌دستی حمایت از کارآفرینان در اولویت قرار دارد، گفت: باید زمینه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان حوزه صنایع‌دستی فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102601513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha