برندسازی آب‌های درمانی اردبیل در سطح بین‌المللی ادامه دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با تصویب بیانیه اردبیل در نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو، اردبیل به عنوان مرکز راهبردی آب‌های درمانی در کشورهای عضو اکو تعیین شده است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب شامگاه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در برنامه خبری نزدیک به قله شبکه سبلان با موضوع آب‌های درمانی، گفت: با تصویب بیانیه اردبیل در نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو، اردبیل به عنوان مرکز راهبردی شبکه آب‌های درمانی کشورهای عضو تعیین شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: سازمان‌دهی شبکه آب‌های درمانی کشورهای عضو اکو پیشنهاد اردبیل بود که در نشست وزرای گردشگری این کشورها مورد موافقت قرار گرفت و می‌تواند نقطه آغازی دوباره برای برندسازی آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی باشد.

او تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های چشم‌گیر استان در حوزه آب‌های درمانی، زمینه سرمایه‌گذاری‌های جدی در این حوزه وجود دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در استان استقبال می‌کند.

محمدی ادیب در این برنامه تلویزیونی گفت: نخستین سمینار گردشگری سلامت نیز در همین راستا و به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت و آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی برگزار و مورد توجه قرار گرفت که نشان دهنده جایگاه اردبیل در این حوزه‌ها است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل ادامه داد: کارهای مشترکی با کشورهای مختلف از جمله ترکیه و سایر کشورهای همسایه و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای فصل گردشگری پیش رو در حال انجام است تا شاهد افزایش گردشگران ورودی به استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102601599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha