به دنبال تدوین نقشه راه گردشگری استان اصفهان هستیم

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تلاش برای تدوین نقشه راه گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، امروز ۲۸ دی‌ماه، اولین نشست گروه کارشناسی بررسی مرحله اول بازنگری طرح جامع گردشگری استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست، حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: بی‌تردید امروز مسئولان ارشد استان به این نتیجه رسیده‌اند که اصفهان محور توسعه گردشگری است، لذا همه ما از مرحله حرف عبور کرده‌ایم و این شعار خوشبختانه در جای‌جای استان عملی شده است.

او ادامه داد: با توجه به نیازهای توسعه استان، ما در حوزه گردشگری به راهبردها و راه کارهای توسعه نیازمندیم، لذا لازم است تا برای فرمانداران، شهرداران و دهیاران استان راهبرد مشخصی به‌منظور توسعه مناطق خود بر اساس صنعت گردشگری فراهم آوریم، لذا این طرح باید به همگی ما کمک کند تا محورهای توسعه مناطق استان به این سمت سوق یابد.

محققیان افزود: به‌عنوان سازمان پیشنهاددهنده طرح و مطالبه گرد نیازمندیم تا مشاور این طرح تمامی نیازمندی‌های شهرستان‌های استان را در سه محور گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی و به‌ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری به ما ارائه کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102801730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha