سرمایه گذاری، گردشگری پایدار و همکاری، رویکرد سازمان جهانی گردشگری در فیتور ۲۰۲۴

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور (مادرید، ۲۳ تا ۲۶ ژانویه) که کشور اکوادور را به عنوان کشور شریک رسمی اعلام کرده است، بار دیگر به عنوان پایگاهی برای نوآوری و همکاری گردشگری جهانی عمل خواهد کرد.

به‌گزارش میراث آریا، در اولین رویداد مهم گردشگری سال ۲۰۲۴، یعنی نمایشگاه فیتور ۲۰۲۴ که از ۲۳ تا ۲۶ ژانویه (برابر با ۳ تا ۶ بهمن) در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) بر تقویت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تقویت مشارکت‌های بین المللی در طول این رویداد تاکید خواهد کرد.

نکات برجسته این نمایشگاه عبارتند از:

 سرمایه گذاری:UNWTO  میزبان انجمن‌های سرمایه‌گذاری کلیدی، از جمله رویداد «سرمایه‌گذاری در زامبیا» خواهد بود، و با همکاری بانک سرمایه‌گذاری آمریکای لاتین (CAF) رسما «رهنمودهای سرمایه‌گذاری برای اکوادور» خود را راه اندازی می‌کند و چشم‌انداز سرمایه‌گذاری گردشگری در این مناطق را روشن می‌کند.

توسعه پایدار و اقدام اقلیمی: نشست کمیته گردشگری و پایداری به چالش‌های پایداری در بخش گردشگری جهانی می‌پردازد. سازمان جهانی گردشگری میزبان نشستی از امضاکنندگان بیانیه گلاسکو خواهد بود که بر تعهد مشترک برای رسیدگی به چالش‌های آب و هوایی در بخش گردشگری تاکید می‌کند.

هماهنگی و همکاری: زوراب پولولیکاشویلی، دبیر کل UNWTO، تعدادی نشست دوجانبه با وزرای گردشگری از تمام مناطق جهان برای تقویت همکاری و تقویت مشارکت برای پیشبرد گردشگری برای توسعه پایدار برگزار خواهد کرد.

حضور سالانه UNWTO در فیتور بر تعهد این سازمان به ایجاد تغییرات مثبت در این بخش تاکید دارد. این سازمان همچنان به تقویت شیوه‌های گردشگری پایدار، تشویق سرمایه‌گذاری‌های مسئولانه و تسهیل مشارکت‌های جهانی اختصاص دارد. UNWTO از همه ذینفعان، متخصصان صنعت و مردم دعوت می‌کند تا در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۴ شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110100010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha