برگزاری نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی در اصفهان/ نمایش ۸۰ اثر فاخر

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی دوسالانه صنایع‌دستی با نام گردش مینا به همت هنرمندان بخش خصوصی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نورالله عبدالهی با اعلام این مطلب گفت: این نمایشگاه تخصصی روز شنبه ۳۰ دی ماه در ۳ زمینه زیورآلات سنتی، خلاقیت و شاهنامه با حضور هنرمندان صنایع‌دستی و خلاق از استان‌های مختلف کشور عزیزمان در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

او ادامه داد: یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه تخصصی ارتقای هنر میناکاری و تبدیل آن به یک فعالیت هنری، حرفه‌ای و همه‌گیر است که توسط هنرمندان اصفهانی برگزار شد.

عبدالهی افزود: این نمایشگاه که به همت بخش خصوصی و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و همچنین شهرداری اصفهان برگزار شد میزبان بیش از ۵۰ هنرمند از استان‌های مختلف ایران همچون تهران، مازندران و کرج است که بیش از ۸۰ اثر فاخر این هنرمندان به‌منظور بازدید دوستداران صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این مرزوبوم به نمایش گذاشته‌ شده است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تصریح کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی با نام گردش مینا در سال ۱۳۹۶ و به همت انجمن مینانگاران نقش‌جهان در اصفهان برگزار شد و خوشبختانه با تلاش و پیگیری هنرمندان این انجمن، این نمایشگاه برای سومین مرتبه به‌صورت تخصصی در اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110100011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha