رئیسی: مواضع نیکاراگوئه نسبت به جنایات صهیونیست‌ها حق‌خواهانه است

رئیس جمهوری گفت: مواضع نیکاراگوئه نسبت به مسائل بین‌المللی از جمله جنایات صهیونیست‌ ها علیه فلسطینیان غزه انسان‌دوستانه، عدالت‌طلبانه و حق‌خواهانه است و اگر دیگر کشورها نیز چنین مواضعی داشتند، رژیم صهیونیستی و حامیان او جرأت ارتکاب چنین جنایاتی علیه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین را نداشتند.

به گزارش میراث آریا، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز - یکشنبه - در آیین دریافت استوارنامه «رامون آلبرتو مونکادا کولیندرس» سفیر جدید نیکاراگوئه، روابط دو کشور را فراتر از روابط سیاسی متعارف توصیف و تصریح کرد: مواضع نیکاراگوئه نسبت به مسائل بین‌المللی از جمله جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان غزه انسان‌دوستانه، عدالت‌طلبانه و حق‌خواهانه است و اگر دیگر کشورها نیز چنین مواضعی داشتند، رژیم صهیونیستی و حامیان او جرأت ارتکاب چنین جنایاتی علیه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین را نداشتند.

رئیس جمهوری پیگیری اجرای کامل توافقات سفر خود به نیکاراگوئه از سوی سفیر این کشور و مقامات مربوطه در دو کشور را ضروری خواند.

«رامون آلبرتو مونکادا کولیندرس» سفیر نیکاراگوئه نیز در این دیدار با بیان اینکه دو کشور در مسیر تعمیق و تقویت بیش از پیش روابط با یکدیگر در حوزه‌های مختلف قرار دارند، افزود: دولت و ملت نیکاراگوئه همبستگی خود را با ملت و دولت ایران در قبال حملات تروریستی در شهر کرمان ابراز داشته و می‌دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110100064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha