معرفی ۸ فرصت سرمایه‌گذاری شهرستان بیرجند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند گفت: هشت بسته و فرصت سرمایه‌گذاری شهرستان بیرجند در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی،   محمدعلی جنتی‌فر در نخستین نشست هماهنگی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که با حضور فرماندار شهرستان بیرجند با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان روز سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در فرمانداری بیرجند برگزار شد، بیان کرد:  هشت بسته و فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سه‌گانه شهرستان بیرجند احصا شده و در قالب برشور، کتابچه، کلیپ و… به سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند افزود:  شهرستان بیرجند با داشتن باغ و عمارت جهانی اکبریه، روستای جهانی خراشاد و جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بالایی برخوردار است. 

جنتی‌فر ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان بیرجند است که با حضور فعال بخش خصوصی و حمایت بخش دولتی می‌توان بهترین بهره‌برداری را برای توسعه صنعت گردشگری شهرستان کرد و شهرستان بیرجند با چهره‌ای متفاوت در این نمایشگاه حضور خواهد یافت. 

او اظهار کرد: تنی چند از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان به‌همراه تعدادی از ادارات و نهادهای مشارکت‌کننده شامل شهرداری بیرجند، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نمایندگی وزارت امور خارجه در بیرجند در این جلسه حضور داشتند و نظرات خود را در خصوص حضور فعال در نمایشگاه به اشتراک گذاشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110300202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha