تبیین دستاوردها و معرفی ظرفیت‌ها از اهداف حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، تبیین دستاوردها و معرفی ظرفیت‌های استان را به عنوان اهداف اصلی حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران عنوان کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نشست هماهنگی نمایشگاه گردشگری تهران گفت: با توجه به میزبانی شایسته از رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران زمینه مناسب برای نمایش دستاوردهای این رویداد بین‌المللی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل همچنین با اشاره به اشتیاق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور قوی‌تر در این نمایشگاه، افزود: لازم است در این نمایشگاه اولویت‌های اصلی گردشگری استان چه در بحث معرفی جاذبه‌های گردشگری و چه در حوزه سرمایه‌گذاری به بهترین نحو ارائه گردد.

او تاکید کرد: نمایشگاه فرصت مغتنمی برای دیدار با سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف است و بسته‌های متناسب با ظرفیت‌های مناطق مختلف استان تهیه شده و در نمایشگاه برای مخاطبان ارائه خواهد شد.

محمدی ادیب ادامه داد: محور اصلی حضور استان اردبیل در این دوره از نمایشگاه، گردشگری سلامت، تندرستی و آب‌های درمانی خواهد بود و در طراحی غرفه مولفه‌های تاریخی، فرهنگی و حتی هنری استان نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با اشاره به حضور گروه‌های مختلف هنری و آیینی استان در نمایشگاه برای معرفی فرهنگ غنی استان، اضافه کرد: این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و استان اردبیل در سالن شماره ۴۱ حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110400252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha