به گزارش میراثآریا، در روز دوم بهمن ماه نخستین جشنواره آگهیهای بازرگانی با عنوان جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهیهای بازرگانی برگزار شد که در جریان آن از موسیقی جدید میان تبلیغات تلویزیونی رونمایی شد.
موسیقی قبلی که سالهاست در تلویزیون شنیده میشود، قرار است از فردا پنجم بهمن با تغییر همراه شود و موسیقی جدید قبل و بعد از پخش تبلیغات تلویزیونی شنیده خواهد شد.
پیش تر این بحث در فضای مجازی و رسانهها مطرح شده بود که چرا صداوسیما حاضر نیست بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات را صرف ساخت یک قطعه اصلی برای تیزر اولیه این بخش کند، چرا که سالها بود که بخشی از یک آهنگ انگلیسی در این تیزر پخش میشد.
این آهنگ با عنوان «Deborah Henson Conant» توسط گروه «Caught In The Act» ساخته شده بود که متشکل از چهار جوان انگلیسی است که سال ۱۹۹۲ فعالیتش را شروع کردند.
قطعه جدید با تاکید بر ایجاد هویت ایرانی در آگهیهای بازرگانی توسط شهرام منظمی ساخته شده است.
انتهای پیام/
نظر شما