فروش ۱۷۰ میلیون تومانی کسب و کارهای خانگی ایرانشهر در ۲ روز

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: در رویداد کسب و کارهای خانگی ایرانشهر آمار ۱۷۰ میلیون تومان فروش به ثبت رسید که رقم خوبی محسوب می‌شود.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، رحمان ریگی هفتم بهمن‌ماه اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی میراث‌ فرهنگی حمایت از کسب و کارهای خانگی و هدایت آنها به سمت فعالیت‌های کارگاهی است که در این راستا رویداد تخصصی بانل در این شهرستان برگزار شد.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر افزود: در این رویداد که به مدت ۲ روز برگزار شد بالغ بر ۲۰ کسب و کار خانگی و اینترنتی شرکت کردند که با استقبال خوبی روبه‌رو شد و مشاوره‌های لازم نیز به صاحبان این کسب و کارها ارائه شد.  

او ادامه داد: این رویداد با مشارکت امور بانوان دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر برگزار شد و کسب و کارهای خانگی مختلف به عرضه محصولات و معرفی فعالیت خود پرداختند و شهروندان نیز با شیوه فعالیت و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند آشنا شدند که در راستای بازاریابی آنها بسیار موثر بود.  

ریگی تصریح کرد: ۲۰ غرفه با زمینه‌های فعالیت متنوع در محل سالن نمایشگاهی اداره میراث فرهنگی شهرستان در این رویداد دایر شد و صنعتگران و هنرمندان و صاحبان کسب وکار در آن شرکت کردند که در پایان این رویداد بیش از هزار و ۶۰۰ نفر از آن بازدید کردند.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر تاکید کرد: این نمایشگاه پس از ۲ روز فعالیت روز گذشته به کار خود پایان داد و حدود ۱۷۰ میلیون تومان نیز فروش محصولات را به ثبت رساند که رقم خوبی است و زمینه حمایت از صنعتگران را فراهم کرد که در آینده نیز قرار است این رویدادها و نمایشگاه با قوت و مدت زمان بیشتری برگزار شود.

در گویش محلی، واژه بانل به معنای عروس است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110700308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha