صنعتگران سیستانی با لباس محلی پای صندوق‌های رأی می‌روند  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز گفت: صنعتگران این شهرستان در انتخابات اسفندماه سال جاری با لباس محلی مشارکت حداکثری خود را به نمایش خواهند گذاشت.   

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی نیمروز با حضور امام جمعه، رئیس شورای فرهنگ‌عمومی، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سه نفر از اعضای حقیقی شورا، نماینده موسسات فرهنگی و هنری و سایر اعضا روز جمعه ششم بهمن ماه در این شهرستان برگزار شد.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز در حاشیه این جلسه گفت: یکی از مهمترین مباحث این جلسه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو و تلاش همه دستگاه‌ها در راستای شفاف‌سازی انتخابات و هدایت مردم به سمت انتخاب فرد اصلح بود که هر اداره مکلف شد تا در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.  

ایرج نصیرآبادی تاکید کرد: در شهرستان نیمروز تعداد زیادی صنعتگر و هنرمند صنایع‌دستی فعالیت دارند که هر ساله پرشورتر از قبل در انتخابات شرکت می‌کنند و با توجه به پیشنهاد خود آن ها مقرر شد تا صنعتگران این شهرستان در انتخابات اسفندماه با لباس بومی محلی شرکت کرده و حضور حداکثری خود را به نمایش بگذارند.  

او ادامه داد: همچنین مقرر شد تا زمان انتخابات نسبت به برگزاری کارگاه‌های بصیرت افزایی، تبلیغات روشنگرانه به دور از جانب‌داری سیاسی و تبیین شاخصه‌های فرد اصلح اقدام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110700324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha