رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از طرح‌های گردشگری استان بازدید کرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از طرح‌های اصلی حوزه گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان ظهر پنچشنبه پنجم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، مهرداد نیکو رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به همراه محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از طرح‌های حوزه گردشگری این اداره‌کل بازدید کردند.

نیکو در بخشی از بازدیدهای خود، از طرح موزه منطقه‌ای خوزستان نیز دیدن کرد که طی این بازدید اظهار کرد: از آن‌جا که کلان‌شهر اهواز به عنوان مرکز استان فاقد موزه‌ای استاندارد و درخور برای نمایش آثار تاریخی و ارزشمند منطقه است، تکمیل این طرح ملی و بسیار مهم در خوزستان  تحول مهمی در حوزه میراث‌فرهنگی و به ویژه در حوزه گردشگری ایجاد خواهد کرد.

در ادامه این بازدید، جلسه‌ای باحضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیرکل و معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری خوزستان در محل این اداره‌کل برگزار شد.

در این نشست، مصوبات سفر رئیس‌جمهوری، طرح‌های ملی، طرح‌های عمرانی استانی، بودجه هزینه‌ای اداره‌کل میراث‌فرهنگی و مصوبات طرح‌های سرمایه‌گذاری همچنین نحوه حضور باشکوه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری که ۲۳ تا ۲۶ بهمن در تهران برگزار می‌شود مطرح و ضمن ارائه گزارش‌های کارشناسی، درخصوص تخصیص اعتبارات تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110700339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha