برگزاری نشست کمیته گردشگری سلامت استان اصفهان

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری چهارمین نشست کمیته گردشگری سلامت استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا حبیبی با اعلام این مطلب گفت: چهارمین جلسه کمیته گردشگری سلامت استان با حضور تمامی اعضا و در محل سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان اصفهان ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست، برنامه‌ریزی به‌منظور حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت در تهران بود که با توجه به تجربه حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت شیراز که منجر به کسب رتبه برتر توسط غرفه اصفهان شد، امیدواریم با همکاری و همیاری اعضای این کمیته ازجمله معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و فعالان حوزه گردشگری استان، با حضوری قدرتمند در این نمایشگاه، ظرفیت‌های استان پهناور اصفهان را در این حوزه هرچه بهتر به نمایش بگذاریم.

او افزود: یکی از اهداف مهم حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت تهران، شناسایی فرصت‌ها و بازارهای بالقوه بین‌المللی است که با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و مذاکرات انجام‌شده با کشورهای مختلف ازجمله کشورهای حوزه خلیج‌فارس، امید می‌رود حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی موجب برداشتن گام مؤثری در این زمینه شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110800452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha