حضور مازندران با محتوای مسیر سبز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، اظهار کرد: مازندران با محتوای مسیر سبز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور می‌یابد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی دوشنبه نهم بهمن ۱۴۰۲ اظهار کرد: امسال برای نخستین بار در راستای شعار جهانی سال ۲۰۲۳ با عنوان گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز، غرفه مازندران با محتوای مسیر سبز طراحی و اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: آن بخش از جاذبه‌های گردشگری کمتر معرفی شده جاده‌ای در بخش کوهستان، جنگل‌های هیرکانی، راه‌آهن شمال و دریا از جمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته می‌شود.

ایزدی به نمایشگاه بین‌المللی تهران به‌عنوان یکی از تربیون‌های مطرح برای انعکاس استراتژی گردشگری کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: غرفه مازندران در نمایشگاه آتی می‌تواند برای بخش‌های خصوصی به ویژه دفاتر خدمات گردشگری که در زمینه تورهای گردشگری فعالیت می‌کند ایده‌های جدیدی ارائه دهد.

او با اشاره به معرفی ۳۲۰ گونه پرنده مهاجر در تالاب‌های مازندران به عنوان یکی از جادبه‌های منحصربه‌فرد گردشگری استان در این نمایشگاه گفت: گردشگری صنعت سبز است که می‌تواند با برنامه‌ریزی درست و مقصدسازی آگاهانه در خدمت حفظ محیط زیست باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به جاذبه‌های طبیعی مازندران به عنوان یک سرمایه ملی اشاره کرد و یادآور شد: توسعه گردشگری سبز و ارائه راهکارهای درست و قانونی برای جذب سرمایه‌گذاران در این زمینه و اقتصادی کردن این منابع طبیعی بهترین شیوه برای حفظ این مواهب خدادادی است

غرفه مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که در سالن شماره ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری برپا می‌شود میزبان علاقه‌مندان خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110900516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha