کلینزمن: از عربستان نمی‌ترسیم/ قطعا برنده دیدار هستیم

سرمربی تیم فوتبال کره‌جنوبی، گفت: از عربستان نمی‌ترسیم و به این تیم احترام می‌گذاریم، اما این کره خواهد بود که با برتری در دیدار فردا به یک‌چهارم جام ملت‌ها می‌رسد.

به‌گزارش میراث‌آریا، یورگن کلینزمن در نشست خبری پیش از دیدار حساس مقابل عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، ادر جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تیم خوب و قدرتمند عربستان دیدار سختی خواهیم داشت، اما بی‌صبرانه منتظر شروع این بازی هستیم و می‌دانیم جو ویژه‌ای در ورزشگاه منتظر ما خواهد بود.

او در خصوص اینکه چرا بعد از دریافت گل لحظات پایانی از اندونزی خندید و تقابل با عربستان را به رویارویی با ژاپن ترجیح داد، افزود: آن اتفاق از روی ناراحتی و در واقع یک «تلخند» بود. تلاشی نکردیم که در گروه دوم شویم. به دلیل اشتباهات گل خوردیم و از اینکه با آن همه حمله و مالکیت توپ نتوانستیم به برتری برسیم، آن لبخند تلخ اتفاق افتاد. برای ما فرقی نداشت در یک هشتم با کدام تیم بازی کنیم و احراتم زیادی برای عربستان قائل هستم.

سرمربی آلمانی تیم ملی کره‌جنوبی، ادامه داد: روبرتو مانچینی و تفکراتش را سال‌ها است می‌شناسم. تشنه پیروزی هستیم و برای هر اتفاقی آمادگی لازم را داریم.

او ادامه داد: همچنین تمرینات زیادی در ضربات پنالتی داشتیم. در سپتامبر گذشته با عربستان روبه‌رو شدیم و هر ۲ تیم شناخت خوبی از هم دارند. عربستان با مانچینی حدود ۱۰ بازی انجام داده و تاثیرات مثبت این مربی کاملا مشخص است. در سه دیدار مرحله گروهی اشتباهات زیادی داشتیم که در حال اصلاح آنها هستیم. با این وجود پیروز می‌شویم و به مرحله یک چهارم صعود می‌کنیم.

کلینزمن در مورد نحوه استفاده از «کیم یونگ گوون»، عنوان کرد: او یک بازیکن حرفه‌ای و توانمند است. از وقتی به کره آمدم، بازیکنان جوان زیادی را به تیم ملی آوردیم و وقتی چنین نفراتی داریم، باید به موفقیت هم برسیم.

این مربی فوتبال افزود: در مورد آمار خوب کره‌جنوبی مقابل عربستان در تاریخ جام ملت‌های آسیا، بیان کرد: از این حریف نمی‌ترسیم و به آنان احترام می‌گذاریم. از حضور در جام ملت‌ها خوشحال هستیم و امیدوارم در پایان بازی فردا، لبخند بزنیم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه سه‌شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111000589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha