انتشار کتابچه مقالات هم‌اندیشی انجمن وی‌اودی

مجموعه مقالات عرضه شده در «هم‌اندیشی چالش‌ها، ظرفیت‌ها و چشم‌انداز سامانه‌های دیداری شنیداری» در قالب یک کتابچه عرضه شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی برخط، این کتابچه که هم‌نام هم‌اندیشی نامگذاری شده است، شامل مقالاتی از علی افتخاری، حمیدرضا حیدرپور، سیمون سیمونیان، علی شاکر، افشین عزیزی، محمدمهدی عسگرپور، مهدی کوهیان، مهرک محمودی و کامبیز نوروزی است. 

خلاصه‌ای از این مقالات در روز برگزاری «هم‌اندیشی چالش‌ها، ظرفیت‌ها و چشم‌انداز سامانه‌های دیداری شنیداری» در تاریخ چهارم دی ماه در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان ارائه شد و نویسندگان مقالات درباره بخش‌هایی از تحقیقات خود و نتایجی که به دست آورده‌اند سخن گفتند.

در بخشی از دیباچه کتابچه مقالات هم‌اندیشی به قلم محمدمهدی عسگرپور، دبیر انجمن آمده است:

«در نگاه راهبردی و کلان به حوزه فرهنگ، «تقویت نقش جامعه» در حکمرانی به صلاح مردم و نظام است. این مردم در نهادهای مدنی که برآمده از اصل انتخاب حقیقی و داوطلبانه است معنا می‌یابد. تغییر و تحولات شتابان جوامع امروزین و از جمله کشورمان، وارد مرحله جدیدی شده که پاسخگویی بدان ها نیازمند آرایش فرهنگی، سیاسی و اقتصادی متناسب با این تغییرات و تحولات است. انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی برخط بر اساس وظیفه ذاتی خویش ضمن رصد و پایش مناسبات کسب‌وکار خویش با هدف تولید محتوا و ادبیات در سپهر مناسبات رسانه‌های دیداری شنیداری نسبت به برگزاری «هم اندیشی تهدیدها، فرصت ها و چشم‌انداز رسانه‌های دیداری شنیداری» اقدام کرد.»

کتابچه مقالات شامل هفت مقاله، یک طرح حقوقی برای انتظام بخشی ملی رسانه‌های دیداری شنیداری و دو ترجمه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111000626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha