شب ایرانی در سفارت ایران در مادرید برگزار شد

نشست مشترک فعالان صنعت گردشگری ایران و اسپانیا با عنوان شب ایرانی با حضور دبیرکل UNTOURISM، برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در این نشست که پس از پایان چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۴ در محل سفارت ایران در شهر مادرید برگزار شد، مدیران آژانس‌های مسافرتی کشور اسپانیا و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ایرانی حاضر در نمایشگاه FITUR به همراه زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل UNTOURISM سازمان گردشگری ملل متحد، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، رضا زبیب سفیر ایران در اسپانیا، محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، حضور داشتند.

دبیرکل UNTOURISM در این نشست با اشاره به موضوع لغو روادید ایران با ۳۳ کشور جهان، این اقدام را یکی از راه های بسیار مؤثر در ایجاد تعاملات به دور از تشریفات و تبادل گردشگر میان ایران و دیگر کشورها دانست و خاطرنشان کرد که به زودی شاهد رونق گردشگری در ایران خواهیم بود.

شب ایرانی در مادرید بخش‌های مختلفی داشت که اجرای رقص‌های محلی و نمایش‌های آیینی اقوام ایرانی توسط گروه هنری کوژین با لباس‌های محلی، یکی از این بخش‌ها بود.

در بخش پایانی مراسم شب ایرانی، مدیران شرکت های خدمات مسافرتی ایران و مدیران آژانس های مسافرتی کشور اسپانیا به مذاکره و تبادل نظر در راستای تبادل گردشگر و تقویت همکاری در زمینه گردشگری پرداختند و در ضیافت شام ایرانی مهمان بودند .

فیتور امسال از ۴ تا ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با ۲۴ تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۴ در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار شد. عرشیان سالار، اندیشه گردشگر آسیا، گروه هتل های هما، ایران دوستان، صوفی گشت البرز، آیتو، ژیوار سفر نوین، شیده شیراز، گشت تور شیراز، الوان سفر، فطرس، علاءالدین تراول، پردیسان گشت و تعطیلات رویایی، نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان در این دوره از فیتور بودند که با نمایش توانایی‌ها و ظرفیت‌های کشورمان، به دنبال جذب گردشگران اسپانیایی و دیگر کشورهای حاضر بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111100707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha