بازدید استاندار ایلام از نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی شهرستان آبدانان

استاندار ایلام به مناسبت ایام الله دهه فجر و در حاشیه سفر به شهرستان آبدانان از نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز ۱۴ بهمن‌ماه در حاشیه سفر به شهرستان آبدانان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برای بازدید از پروژه‌ها و اقدامات در دهه فجر، از نمایشگاه عرضه محصولات صنایع‌دستی که به همین مناسبت برگزارشده، بازدید کرد.

استاندار ایلام در این بازدید  با فعالان این صنعت به گفتگو پرداخت و پیگیر مشکلات صنعتگران از طریق مدیران کل استان شد.

بهرام نیا با بیان اینکه صنایع دستی و گردشگری در توسعه اقتصادی هر منطقه جایگاه و نقش مهمی دارد، افزود: در حوزه صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبدانان پتانسیل‌های زیادی وجود دارد و تلاش داریم با تعریف کار ویژه‌ای توسعه گردشگری شهرستان را در جهت توسعه اقتصادی بیشتر رقم بزنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: در نمایشگاه عرضه محصولات تعدادی از فعالان و صنعتگران فعال در رشته‌های شاخص صنایع‌دستی شهرستان حوزه صنایع دستی حضور دارد.

شریفی افزود: این نمایشگاه با چهار رشته صنایع‌دستی از جمله حصیربافی، گیوه‌بافی، بافتنی سنتی و چرم‌دوزی و بیش از ۱۰۰ اثر برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha