فرصت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری آستانه شازند استان مرکزی بررسی شد

معاون گردشگری استان مرکزی از نشست مشترک با شهردار و مسئولان آستانه شهرستان شازند برای بررسی فرصت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی گفت: نشست مشترک با شهردار و مسئولان آستانه شهرستان شازند روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه به منظور بررسی و فعال‌سازی ظرفیت ها و فرصت‌های گردشگری و سرمایه گذاری این شهرستان برگزار شد.

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: ارتباطات بسیار خوبی میان میراث‌فرهنگی و شهرداری آستانه به وجود آمده است که در آینده نزدیک نتیجه این تعاملات را شاهد خواهیم بود و در عرصه میدانی ظهور و بروز آن را شهروندان می‌بینند.

او با اشاره به اینکه شهرداری با مشوق‌هایی برای جذب سرمایه‌گذاران می‌تواند برنامه‌ریزی کند، ادامه داد: سرمایه گذاران در احداث تاسیسات گردشگری با تعامل و همکاری شهرداری می‌توانند در روند ساخت و ساز تسریع داشته و هرچه سریعتر توسعه پیدا کنند.

فرخی اظهار کرد: این دو نهاد با تعامل یکدیگر می‌توانند در بخش‌های مختلف تسهیل روند سرمایه‌گذاری ساخت و ساز واحدهای اقامتی، معرفی آثار تاریخی و گردشگری،  برپایی نمایشگاه ها و راه‌اندازی بازارچه های صنایع‌دستی خدمات ارائه کنند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402111600952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha