غرب اصفهان مقصد گردشگران نوروزی می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان برنامه‌ریزی برای تبدیل محور غرب استان اصفهان به مقصد گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: شهرستان‌های غرب استان اصفهان که در دامنه‌های سلسله جبال سترگ زاگرس قرارگرفته‌اند، جزو خوش آب و هواترین مناطق استان اصفهان هستند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به برگزاری ششمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان با محوریت ۷ شهرستان غرب استان، فرمانداران و اعضای ستاد سفر این شهرستان موظف شدند تا ترتیبی اتخاذ کنند تا مسیرهای جدید گردشگری با محوریت مناطق گردشگری تاریخی و طبیعی تعریق شده و از این طریق گردشگران با تردد در این مسیرها از جاذبه‌های ارزشمند طبیعی غرب استان اصفهان بازدید کنند.

او افزود: مطابق با این برنامه، هر شهرستان در کنار معرفی جذابیت‌ها و مسیرهای گردشگری خود، مسیرهای سایر شهرستان‌ها را هم تعریف می‌کنند تا از این طریق این محورها، به توسعه متوازن گردشگری دست‌یابیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111600964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha