دوره آموزش رایگان صنایع‌دستی برای مددجویان بهزیستی آبدانان ایلام برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزاری دوره آموزش رایگان صنایع‌دستی برای مددجویان بهزیستی سرابباغ شهرستان آبدانان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی امروز ۱۶ بهمن‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آبدانان با اداره‌ بهزیستی، دوره آموزشی‌ رایگان صنایع‌دستی به مددجویان بهزیستی سرابباغ شهرستان آبدانان در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: با توجه درخواست مددجویان بهزیستی در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‎دستی، رایزنی‌هایی با مدیران بهزیستی این شهرستان انجام شد و در نهایت با موافقت طرفین، تفاهم نامه‌ای مشترک با محوریت برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی ویژه جامعه هدف در بهزیستی این شهرستان به امضا رسید که در سومین روز از دهه فجر در حال برگزاری است.

شریفی ادامه داد: دوره‌ آموزشی در رشته‌ حصیربافی است که در پایان نیز شرکت کنندگان در دوره پس از اخذ نمره قبولی در آزمون گواهینامه‌های معتبر مهارتی آموزشی دریافت می‌کنند که می‌توانند به منظور دریافت تسهیلات ایجاد و راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی و اشتغال کارگاهی اقدام کنند.

او بیان کرد: دراین دوره‌ از مربی برجسته صنایع‌دستی این اداره استفاده می‌شود که به مدت ۷۲ ساعت از ۱۴ بهمن ماه آغاز و تا پایان ۸ اسفند ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111600971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha