طبیعت زمستانه چهارمحال و بختیاری جلوه‌ای خاص برای گردشگران است

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: طبیعت زمستانه این استان جلوه‌ای خاص برای گردشگران به‌شمار می‌رود.

به‌گزارش میراث‌آذیا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، هادی قاسمی نافچی روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در نشست با تعدادی فعالان گردشگری ورزشی تأکید کرد: این استان به‌واسطه برخورداری از بارش برف مناسب، برای طیف گسترده‌ای از گردشگران در فصل زمستان جذاب است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا این استان می‌تواند به یکی از پایگاه‌های تورهای گردشگری زمستانه در کشور تبدیل شود.

جیلان تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری شامل ۱۰۸ جاذبه طبیعی، ۶۷۴ جاذبه فرهنگی و تاریخی، هشت اثر دست‌ساز، ۱۲ روستای هدف گردشگری ملی، ۱۵ منطقه نمونه گردشگری مصوب دولت دارد.

او یادآور شد: چهارمحال و بختیاری ۱۲ روستای هدف گردشگری در مناطق مختلف استان دارد که هر کدام از این روستاها در کنار طبیعت چهار فصل استان پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha