کمیسیون فنی بدوی رسیدگی به شکایات دفاتر استان مرکزی برگزار شد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری جلسه کمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان مرکزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی گفت: کمیسیون فنی بدوی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با حضور  رئیس اداره حراست، کارشناس نظارت بر دفاتر استان، مسئول اداره حقوقی، مسئول انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و یک عضو مدعو از دفاتر و با حضور شاکیان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: بر اساس قرارداد منعقده و بررسی‌های بدست آمده در انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، لازم است ایفای حق و حقوق مسافران و اجرای صحیح تعهدات خدماتی در دستور کار کمیته بدوی قرار گیرد.

او تصریح کرد: جلسه رسیدگی به شکایت‌های گردشگران از تورهای گردشگری با حضور اعضای کمیته فنی و دعوت از دو طرف شکایت به صورت مستمر در اداره کل میراث‌فرهنگی و گردشگری استان برگزار می‌شود و ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات پیش آمده در سفر نسبت به صدور رای اقدام می شود.

فرخی گفت: انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سازماندهی دفاتر خدماتی ذی ربط و نظارت بر عملکرد صحیح این دفاتر در کنار القای حس امنیت به گردشگران و اجرای هرچه بهتر مسئولیت‌ها، نقش اساسی در نوشتن خاطرات خوب در ذهن مسافران و گردشگران دارد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha