ایران کشوری شگفت انگیز است

وکیل اسپانیایی بازدید کننده از پاویون ایران در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۴، ایران را کشوری شگفت انگیز خواند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این وکیل اسپانیایی در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور در مادرید اسپانیا در بازدید از پاویون کشورمان، با بیان اینکه تا کنون دو بار به ایران سفر کرده ام، اظهار داشت: هر بار که به ایران سفر کردم، آن را زیباتر و شگفت انگیزتر از قبل یافتم.

او افزود: آثار تاریخی ایران، نشان از قدمت و وجود تمدن دیرینه در این سرزمین کهن دارد. از جمله این آثار که علاقه زیادی به آنها دارم، می توانم به مجموعه تاریخی پرسپولیس و مقبره کوروش کبیر در استان فارس اشاره کنم.

بانوی اسپانیایی در ادامه با اشاره به مهمان نوازی ایرانیان، از مردم شیراز و اصفهان به عنوان مردمانی مهربان، مؤدب، با فرهنگ و تحصیکرده یاد کرد.

او در ادامه به سفر خود با قطار بین شهری در ایران اشاره کرد و گفت: در این سفر، یک سریال کمدی ایرانی را تماشا کردیم که موضوع آن سفر یک خانواده به کشور ترکیه بود. علیرغم اینکه این سریال را به زبان اصلی دیدیم، اما برایمان بسیار جذاب بود به طوری که یقین دارم در صورت پخش در اسپانیا، مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

این شهروند مادریدی در پایان تصریح کرد: با توجه به تجربیات لذت بخشی که از سفر به ایران، طعم غذاها و خوراک، اقامت در هتل های این کشور دارم، به دوستان و مردم کشورم توصیه می کنم که حتما به ایران سفر کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha