نمایشگاه عکس «خیابان انقلاب» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود

همزمان با افتتاح گالری اشراق و به مناسبت ایام دهه فجر، نمایشگاه عکس «خیابان انقلاب» از ۱۸ تا ۳۰ بهمن در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گالری فرهنگسرای اشراق افتتاح شده و نمایشگاه «خیابان انقلاب» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، ۵۰ عکس از کتاب «پوسترهای انقلاب اسلامی» به نمایش گذاشته می‌شود. انتشارات سوره مهر کتاب «پوسترهای انقلاب اسلامی ایران» با پژوهش محمدرضا توکلی صابری و با مقدمه نورالدین زرین‌کلک را به چاپ رسانده است.

کتاب «پوسترهای انقلاب اسلامی ایران» بخشی از تاریخ ایران را در طی سال‌های ١٣٥٧ تا ١٣٦٤ به نمایش می‌گذارد. این پوسترها، اطلاعات تاریخی، جامعه شناختی و هنری زیادی در بر دارند. این کتاب شامل ٥٨٦ پوستر است که مولف از دیوارهای شهر تهران برداشته است به علاوه پوسترهایی که از انجمن گرافیک ایران، مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و از منابع دیگر تهیه کرده است.

این پوسترها برحسب موضوع در ۴۲ گروه طبقه‌بندی شده‌اند، سپس این گروه‌ها در زیر سه عنوان کلی روزهای انقلاب اسلامی، شخصیت‌های انقلاب و موضوعات انقلاب در کتاب تنظیم شده‌اند. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای اشراق، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفرپناه مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر و رزرو حضور در برنامه با شماره ۷۷۳۵۴۷۳۵ تماس بگیرند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha