کارگاه صنایع‌دستی رودوزی‌های الحاقی در بندر گز افتتاح شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر گز در غرب استان گلستان از افتتاح کارگاه صنایع‌دستی رودوزی‌های الحاقی در شهر نوکنده هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، آیین افتتاح کارگاه صنایع‌دستی و شرکت بازرگانی ترمه خاتون روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حر ریاحی امام‌جمعه نوکنده، اکبر مهدوی‌نیا معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و یاسر قندهاری معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، یوسفعلی مسعودی بخشدار بخش نوکنده، ابوالقاسم مازنی شهردار نوکنده و جمعی دیگر از مسئولان در شهر نوکنده برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر گز در این خصوص گفت: کارگاه صنایع‌دستی و شرکت بازرگانی ترمه خاتون با مدیریت زهرا منوچهری با حجم سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد ریال افتتاح شد و زمینه اشتغال‌زایی برای ۱۴ نفر را ایجاد کرده است.

محمد خواجوی افزود: هدف از افتتاح و راه‌اندازی این کارگاه‌ها حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت و فروش و شناساندن محصولات تولیدی آن‌هاست.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111801150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha