نمایشگاه گردشگری اهمیت این حوزه برای کشور را یادآوری می‌کند/ قطار گردشگری ایران روی ریل رشد قرار دارد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت حضور در نمایشگاه گردشگری را فرصتی دانست که می‌توان با توجه به آن بار دیگر اهمیت و ارزش این صنعت برای کل کشور را یادآور شد و گفت: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز با توجه به اهمیت این حوزه همگان را برای حضور در نمایشگاه گردشگری دعوت و تشویق کردند.

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به در پیش بودن نمایشگاه گردشگری، گفت:  به شرکت در این نمایشگاه بسیار علاقه‌مند هستم و از برگزاری چنین مراسمی به شدت استقبال می‌کنم و مهندس ضرغامی نیز با توجه به اهمیت آن حضور در این‌ نمایشگاه را به همه پیشنهاد دادند.

او با بیان اینکه حوزه گردشگری برای کل کشور دارای اهمیت و ارزش بسیار بالایی است، ادامه داد: یکی از دلایل استقبال از مسائل مهم این عرصه جنبه نشاط اجتماعی آن است و دیگری نیز تاثیر به‌سزایی است که برای اقتصاد کشور به ارمغان می‌آید.

خلجی با تاکید بر این که گردشگری یکی از مهمترین راه‌ها برای تقویت اقتصاد کشور است، ادامه داد: هرچه گردشگری کشورمان رونق بیشتری بگیرد به همان میزان وابستگی به درآمدهای نفتی نیز کمتر می‌شود و این یک موفقیت بزرگ‌ است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، همچنین با بیان اینکه رشد و رونق بیش از پیش حوزه گردشگری نیازمند همکاری و تلاش همه دستگاه‌هاست، افزود: خوشبختانه این حوزه تاکنون به صورت موفق عمل کرده است و برای پیشرفت به همراهی دیگر نهادها نیز نیازمند است.

او با بیان اینکه در کنار گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی نیز دو حوزه مهم و افتخارآمیز برای کشور هستند، اظهار کرد: هر سه حوزه با توجه به درجه اهمیت برای اقتصاد و افزایش شور و نشاط اجتماعی در کشور نیازمند توجه مضاعف و همیاری گسترده‌تری هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111901213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha