هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان اردل تولیدات خود را در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردل گفت: تعدادی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این شهرستان تولیدات خود را در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرکرد به نمایش گذاشتند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا نصیری شامگاه پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر تأکید کرد: به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی تولیدات ۱۰ هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان اردل تولیدات خود را در دو غرفه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در فرهنگ‌سرای ارشاد شهرکرد به‌نمایش گذاشتند.

او افزود: آثار این هنرمندان در رشته‌های میناکاری روی سفال، آئینه‌کاری، سوخته‌کاری روی چوب (آذرنگاری)، گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، سرمه‌دوزی، لباس محلی و انواع سوغات محلی مربوط به بخش‌های میانکوه و مرکزی شهرستان اردل است.

نصیری تصریح کرد: هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان اردل برای تولید انواع تولیدات و محصولات خود در طول سال در مناطق شهری، روستایی و عشایری فعالیت دارند.

وی یادآور شد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و تعدادی از مسئولان به‌همراه مردم استان از غرفه شهرستان اردل در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد بازدید و رضایت‌مندی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112001235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha