مشارکت بخش خصوصی محوریت حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از حضور اردبیل با مشارکت بخش خصوصی در قالب ۲۳ غرفه در سالن شماره ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل گفت: استان اردبیل با موضوع اصلی گردشگری سلامت، تندرستی و آبدرمانی و با مشارکت بخش خصوصی در سالن شماره ۴۱ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور پیدا می‌کند.

معاون گردشگری استان اردبیل ادامه داد: چهار تشکل حرفه‌ای گردشگری استان به همراه سه شهرداری اردبیل، کوثر و سرعین و ۱۲ مجموعه بخش خصوصی در این نمایشگاه در قالب غرفه استان اردبیل و در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر به ارائه ظرفیت‌های گردشگری استان می‌پردازند.

او تاکید کرد: همچنین در این نمایشگاه شش رونمایی خواهیم داشت که از آن جمله می‌توان به رونمایی لوح ثبت شهر اردبیل در فدراسیون شهرهای جهانی گردشگری، رونمایی وب سایت جامع گردشگری استان، موشن‌گرافی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان، بازدید مجازی از بناهای تاریخی استان و چند مورد دیگر اشاره کرد.

نجارقابل با اشاره به سایر غرفه‌های موجود در سالن استان اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران، ادامه داد: معرفی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های گردشگری استان، معرفی گردشگری عشایری و اجرای موسیقی محلی و آیین‌های سنتی از جمله سایر برنامه‌های استان برای حضور نمایشگاه گردشگری تهران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha