گلیم نقش برجسته ایلام در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از معرفی گلیم نقش برجسته ایلام در هفدمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: استان ایلام در هفدمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با معرفی گلیم نقش برجسته استان با حضور پررنگ شرکت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه ایلام به عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته معرفی شده است اضافه کرد: معرفی هر چه بیشتر محصولات صنایع‌دستی و آشنایی بدون واسطه مخاطبان با رشته‌های مختلف صنایع‌دستی با شرکت در انواع نمایشگاه‌ها و انواع جشنواره‌ها و حتی کوچک‌ترین عرصه‌ها برای تبلیغ صنایع‌دستی ممکن خواهد بود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بیان کرد: مهم‌ترین و شاخص‌ترین صنعت دستی و بومی استان ایلام گلیم نقش برجسته است و با توجه به شاخص‌هایی از جمله پیشینه و تعداد بالای افراد شاغل در این صنعت به‌عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته معرفی شده است.

شریفی تصریح کرد: انتخاب ایلام به عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته نقش مهمی در جذب گردشگر و رونق صنایع‌دستی استان و همچنین معرفی بیشتر این صنعت در سطح ملی و جهانی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha