نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی خوب برای معرفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایلام است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از حضور فعال اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، فرصت بسیار مناسبی برای معرفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام با بیان اینکه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران ظرفیت‌های ایلام در حوزه گردشگری به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: این‌گونه نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای معرفی گوشه‌ای از جاذبه‌های سیاحتی و زیارتی استان‌های کشور برای عموم مردم است.

شریفی با اشاره به‌ اینکه دست‌یابی به اهداف توسعه پایدار گردشگری، نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه در بخش گردشگری روستایی و عشایری است، خاطرنشان کرد: این امر مهم با به‌ رسمیت شناختن اقامتگاه‌های بوم‌گردی و توسعه آن‌ها بر اساس استانداردها و ارکان گردشگری محقق می‌شود.

او تصریح کرد: این استان از جمله مناطقی از کشور است که در فصول مختلف سال با توجه به تنوع آب‌وهوایی می‌تواند هدف گردشگری هم‌وطنان قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha