مشارکت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در برپایی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با برگزاری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن و برپایی جشن انقلاب، وزارت  میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با برپایی غرفه‌های مختلف و اجرای برنامه‌های گوناگون، فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن را گرامی داشت.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، وزارت میراث‌فرهنگی که در خیابان آزادی و مسیر اصلی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قرار دارد، با برپایی برپایی غرفه‌های مختلف و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری گوناگون، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در کنار اقشار مختلف مردم و شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، جشن گرفت.

در این غرفه‌ها مسابقات فرهنگی با موضوع میراث‌فرهنگی برای عموم راهپیمایان ۲۲ بهمن برگزار و جوایزی نیز به برگزیدگان اهدا می‌شود.

همچنین گروه موسیقی اقوام ایرانی و نیز گروه‌های سرود انقلابی به اجرای برنامه در این غرفه‌ها پرداختند.

غرفه صنایع‌دستی با حضور هنرمندان صنایع‌دستی، غرفه بسیج، غرفه کودک با برگزاری برنامه‌های هنری کودکانه مانند نقاشی و سفال و غرفه توزیع اقلام فرهنگی همراه با معرفی جاذبه‌های گردشگری و معرفی آثار فرهنگی تاریخی از جمله فعالیت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در برگزاری جشن انقلاب اسلامی است.

همچنین با توجه به قرار گرفتن ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مسیر اصلی راهپیمایی،  نماز جماعت ظهر و عصر نیز در این وزارتخانه، مطابق رسم همه‌ساله برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نماز جماعت ظهر و عصر خود را در نمازخانه این وزارتخانه اقامه می‌کنند.

از اولین دقایق برگزاری مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن، سرویس‌های بهداشتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اماکنی مانند نمازخانه و حیاط این وزارتخانه به منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم، در اختیار آنان قرار گرفت.

همچنین جمعی از، مدیران، کارمندان و کارکنان بخش‌های مختلف وزارت میراث‌فرهنگی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112201352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha