رونمایی از ۱۴ طرح تخصصی گردشگری فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از رونمایی ۱۴ برنامه و طرح تخصصی گردشگری این استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد. 

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه تخصصی، متراژ غرفه استان فارس نزدیک به یک هزار متر مربع است که با طراحی فاخر و تولید محتوا تاثیر گذار به نمایش محصولات و جاذبه‌های گردشگری استان خواهد پرداخت. 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران کمپین گردشگری زیارت «مثلت نور» طی مراسمی و با حضور مسئولان گردشگری کشور رونمایی می‌شود. 
ثابت اقلیدی در خصوص طرح «مثلث نور» تصریح کرد: در کمپین یا پویش گردشگری زیارت «مثلث نور» استان‌های فارس (شهر شیراز با حرم مطهر شاهچراغ (ع) )، قم (شهر قم حرم مطهر فاطمه معصومه (س) ) و خراسان رضوی (مشهد مقدس حرم مطهر امام رضا(ع) ) به عنوان حرم‌های مطهر حضور دارند و در تلاشیم تا با اجرای این طرح شاهد رونق بیشتر گردشگری زیارت در این سه استان باشیم.
او همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های رونمایی گفت: رونمایی از کمپین (این به اون در) ترویج اندیشه ژرف و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت معرفی سنگ نگاره‌های پیروزی ایرانیان بر بیگانگان (شاپور ساسانی بر والرین رومی)، رونمایی از بسته‌های سفر و تورهای عشایری با هماهنگی و توافق انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور، رونمایی از ضوابط و مقررات تورهای عشایری، رونمایی از پکیج تور عشایری با توافق استان‌های خوزستان، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد و همچنین رونمایی از طرح گردشگری کودک و آکادمی گردشگری خوراک از برنامه‌های قابل اجرا در نمایشگاه است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس همچنین رونمایی از وب سایت اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری فارس، رونمایی از فیلم ۵ دقیقه‌ای صنایع دستی و هنرهای سنتی و همچنین کتابچه محصولات صنایع دستی با QR کد و رونمایی از کلیپ موزیکال گردشگری کودک با عنوان فسقلی‌های جهانگرد (با زیرنویس فارسی ویژه کودکان عادی و ناشنوا رده سنی ۵ تا ۹ سال) را از دیگر برنامه‌های نمایشگاه عنوان کرد که در نمایشگاه گردشگری تهران به اجرا در می‌آید.
ثابت اقلیدی ادامه داد: در مدت زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران از پروژه کاربردی و استفاده از هوش مصنوعی در حوزه گردشگری، طرح گردشگری هوشمند و نقشه GAS ساماندهی سرویس‌های بهداشتی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112201355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha